Gizella Komondy Tekst & Advies
Gizella Komondy
Vossenweg 32
3942 GT Doorn
komondy.nl
redactie@komondy.nl
06-54224002
Tekstschrijver en communicatieadviseur

Schrijven is mijn passie en mijn vak

Ik schrijf al bijna 20 jaar met veel plezier over de meest uiteenlopende onderwerpen pakkende, goed leesbare en enthousiasmerende teksten voor verschillende media. Door mijn journalistieke (lees: nieuwsgierige) achtergrond verdiep ik mij makkelijk in elk onderwerp.

Webteksten die gelezen worden

Goede webteksten zorgen dat je doelgroep je website vindt en leest wat je te vertellen hebt. Webteksten moeten informatief, bondig en lekker leesbaar zijn anders zapt een bezoeker binnen enkele seconden weg. Bovendien moet de tekst zoekwoorden bevatten waarmee je doelgroep zoekt. Mensen zoeken nu eenmaal met woorden. Ik schrijf graag goede webteksten voor je die seo-proof zijn (search engine optimalisation), zodat je website goed naar bovenkomt in de zoekmachineresultaten. 

Blogs, columns, nieuwsbrieven en white papers voor contentmarketing

Wil je meer onder de aandacht komen bij jouw doelgroep via sociale media, dan heb je goede content nodig. Pakkende blogs, een nieuwsbrief met wetenswaardigheden, een bondige column met een heldere visie of een ‘white paper’ met uitgebreide informatie waar je potentiële klanten iets aan hebben. Door het delen van je kennis, trends in je branche of je visie op je vak, bouw je een ‘expert status’ op en ontstaat er vertrouwen bij je potentiële klanten in je bedrijf, je producten of diensten.

Branding: je identiteit moet kloppen met je imago

Om je te onderscheiden van je concurrenten (en wie wil dat nou niet?) moet jezelf en je bedrijf goed positioneren. Het begint met het creëren van een sterk merk waarmee je doelgroep zich kan identificeren. Hoe doe je dat? Je identiteit: wie je bent en wat je wilt uitstralen naar je doelgroep moet aansluiten bij je imago (wat de doelgroep van je vindt.) Ik help je graag met het nadenken over je merk (brand) en alles wat daarbij hoort: logo, huisstijl en kernwaarden. 

What’s your story? Online identiteit en -storytelling

Elk bedrijf en elk person heeft een uniek verhaal. Wat is jouw verhaal, wat zijn je drijfveren? Kortom: what’s your story? Een goed geschreven verhaal spreekt je doelgroep aan en versterkt je imago. Door sociale media in te zetten zet je een krachtige online identiteit neer. Ik schrijf graag jouw mooie verhaal op aansprekende wijze. So, what's your story?  

Wat zeggen mijn klanten over mij? 

"Goed gedaan en super betrokken! Ik zou graag nog een keer met je werken. " Alexander Steegh, directeur De Mens Werkt Groep over mijn inzet als eindredacteur voor het magazine 'New Destinations' voor het KLM Transitiecentrum (2018). 

"Fijne schrijfstijl." Lezersreactie op een artikel in nieuwsblad de Kaap. 

"Wat heb je mijn verhaal mooi geschreven." Reactie van een geïnterviewde voor een verhaal in Nieuwsblad de Kaap 

 "Geweldig gedaan, wat een publiciteit!" Paul Feld, projectleider Vrede van Utrecht 2013, over de publiciteit voor het licht-, theater- en muziekevenement 'Linie in Lichterlaaie' in Fort Blauwkapel (Nieuwe Hollandse Waterlinie).